Friday, June 09, 2006

Seks in verska blaznost

Eden najboljših prispevkov, kar sem jih kdaj videl na forumu Financ:

„Po tej poti želim obvestiti širšo javnost o prostaškem zlorabljanju moje komaj polnoletne invalidne vnukinje Svetigral s poltenimi parklji in s paranormalnim nasiljem Polikarpa: duhovnika, redovnika Frančiškanovega beraškega reda iz samostana pri Tromostovju. . .“ [link]

Fenomenalna kombinacija seksa, verske blaznosti in prijetno staromodnega sloga, za katerega sem mislil, da je izumrl že pred vsaj kakšnimi petdesetimi leti in ki ga dandanes srečamo le še pri kakšnem Blažu Ogorevcu v Mladini. Tudi izdatna raba besed iz registra katoliške cerkve je odlična in močno pripomore k bizarnosti besedila. Če verska blaznost še ne bi obstajala, bi si jo bilo treba izmisliti :)

3 Comments:

Blogger samuelion said...

mogoče je samo potihnil za nekaj časa, oziroma nihče ni upal govoriti na to temo. vsekakor takšne blaznosti vedno bolj curljajo na plano in so v današnji družbi že nekaj vsakdanjega =(

Friday, June 09, 2006 11:29:00 AM  
Blogger ill-advised said...

Uhm, meni se sicer takšne bizarnosti zdijo vse prej kot nekaj vsakdanjega — če bi bile, me najbrž tisti post ne bi toliko fasciniral. Kakorkoli že, strinjam se, da se pobožnjakarstvo zdaj verjetno spet bolj razcveta, kot se je lahko v dobrih starih komunističnih časih, ampak vseeno se mi zdi impresivno, da so uspeli nekateri po toliko letih izvleči iz naftalina tisti stari slog pisanja iz 19. stoletja, brez da bi se mu starost vsaj malo poznala.

Kakorkoli že, aliteracija „polteni parklji in paranomalno nasilje patra Polikarpa“ je naravnost odlična :)))

Friday, June 09, 2006 8:55:00 PM  
Blogger samuelion said...

jap - besednjak je super =)

Monday, June 12, 2006 9:42:00 AM  

Post a Comment

<< Home